Je s Vaší zásilkou něco v nepořádku? Postupujte prosím podle bodů níže.

Napište email na adresu info@ezshop.cz , který obsahuje:

  1. předmět emailu: REKLAMACE - XXXXXXXX (místo X doplňte číslo své objednávky)
  2. průvodní dopis s popisem závady
  3. fotky produktu, pokud je poškozený
  4. kopií nákupního dokladu
  5. vaší zpětnu adresu
  6. číslo vašeho bankovního účtu pro případ vrácení peněz

Zboží nezasílejte ihned zpět, vyčkejte na naší odpověď.

Reklamace není možné řešit telefonicky.

V případě, že zasíláte zboží zpět, zašlete ho bez dobírky. Platba Vám bude následně vrácena na účet. Zásilky s dobírkou nebudou přijaty.

Zákaznická podpora

Naše zákaznická podpora je Vám plně k dispozici. Vše řešíme rychle a s úsměvem :-)