REKLAMACE

Je s Vaší zásilkou něco v nepořádku? Postupujte prosím podle bodů níže.

Napište email na adresu info@ezshop.cz , který obsahuje:

  1. Předmět emailu: REKLAMACE - XXXXXXXX (místo X doplňte číslo své objednávky)
  2. Průvodní dopis s popisem závady
  3. Fotky produktu, pokud je poškozený
  4. Kopií nákupního dokladu
  5. Vaší zpětnu adresu
  6. Číslo vašeho bankovního účtu pro případ vrácení peněz

Zboží nezasílejte ihned zpět, vyčkejte na naší odpověď. Reklamace není možné řešit telefonicky.

V případě, že zasíláte zboží zpět, zašlete ho bez dobírky. Platba Vám bude následně vrácena na účet. Zásilky s dobírkou nebudou přijaty.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Zakoupili jste výrobek na www.ezshop.cz? Můžete jej bez udání důvodu vrátit do 14 dní od jeho převzetí. Pokud chcete zboží vrátit, postupujte prosím podle těchto bodů. Je to velmi jednoduché a není potřeba vyplňovat žádné papíry.

1. Vraťte výrobek do původního stavu, abychom vám mohli vrátit plnou kupní cenu. Spolu s výrobkem nezapomeňte přiložit k vrácení také veškeré příslušenství a doklady (záruční list, návod, popř. dárek, který byl součástí zboží).

2. Na lístek napište jméno a příjmení, číslo objednávky a číslo bankovního účtu pro vrácení platby.

3. Lístek vložte do krabice se zbožím a pečlivě ji zabalte.

4. Balíček zašlete na adresu: Ezshop.cz, Opavská 467, 747 18 Píšť (Balíček neposílejte na dobírku).

5. Peníze za zboží vám budou vráceny do 14 dní.